رپورتاژ آگهی رایگان در سایت دیج مگ

رپورتاژ آگهی رایگان در سایت دیج مگ

رپورتاژ آگهی در سایت های خبری و سرگرمی آنلاین امروزه یکی از متداول ترین روش های برندینگ و تبلیغات و همچنین  ارتقاء و  کسب و کار خصوصا از منظر سئو و بهبود رتبه وب سایت کسب و کار در موتور های جستجو گر می باشد.

رپورتاژ آگهی در سایت های خبری و سرگرمی آنلاین امروزه یکی از متداول ترین روش های برندینگ و تبلیغات و همچنین  ارتقاء و  کسب و کار خصوصا از منظر سئو و بهبود رتبه وب سایت کسب و کار در موتور های جستجو گر می باشد.

شنیدن کلمه رایگان در بیشتر مواقع جذاب است، به همین دلیل احتمالا عبارت "رپورتاژ آگهی رایگان" در سایت دیج مگ هم نیز می تواند به شدت نظر شما را در این حوزه جذب کند. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات مهمی را در مورد رپورتاژ آگهی و همچنین رپورتاژ آگهی رایگان بررسی نماییم و در آخر هدیه ویژه دیج مگ که درج رپورتاژ اگهی به صورت رایگان در این سایت می باشد را به شما تقدیم کنیم. اگر شما هم به دنبال این هستید که کسب و کار خود را به صورت رایگان ارتقاء دهید تا انتهای مقاله با مجله دیجیتال دیج مگ همراه باشید.

رپورتاژ آگهی چیست؟ 

یکی از خدماتی که برخی از شرکت های دیجیتال مارکتینگ و وب سایت ها ارائه می دهند رپورتاژ آگهی رایگان است ما در این مقاله از دیج مگ به شما آموزش می دهیم که چگونه یک رپورتاژ آگهی رایگان منتشر کنید و در نهایت ترافیک سایت را افزایش دهید و سئو سایتتان را بهبود بخشید. پس در این مقاله با دیج مگ همراه باشید.

Advertorial یا رپورتاژ آگهی که اصطلاحا به آن رپورتاژ خبری نیز گفته می‌شود، نوعی از محتواست که اغلب به صورت متن، تصویر و یا ویدئو در رسانه هایی مانند روزنامه، مجله، سایت و یا حتی تلویزیون منتشر می شود. اما ما در این مقاله از دیج مگ تصمیم داریم رپورتاژی را بررسی نماییم که مربوط به انتشار در وب سایت ها است.

اگر بخواهیم رپورتاژ آگهی را به ساده ترین بیان ممکن تعریف نماییم باید بگوییم که تبلیغات رپورتاژ آگهی به گونه ای است که مخاطب یک وب سایت با مشاهده و خواندن آن متن بر این باور است که این رپورتاژ توسط همان رسانه منتشر شده و تبلیغ به حساب نمی آورد، اما در واقع رپورتاژ یک متنی است که توسط یک سایت و یا رسانه با دریافت هزینه منتشر شده است. در این بین وب سایت هایی هم وجود دارند که رپورتاژ آگهی شما را به صورت رایگان و بدون دریافت هزینه در رسانه و یا وب سایتشان منتشر می کنند.

برای رپورتاژ آگهی رایگان توجه داشته باشید اگر به صورت حرفه ای و با رعایت اصول و قوانین مربوطه انجام دهید به شدت می تواند برای وب سایتتان مفید باشد و سئو سایت را بهبود بخشد.

یک نمونه رپورتاژ آگهی رایگان چه ویژگی هایی دارد؟

بدون بزرگ نمایی موجب جلب توجه مخاطبان شود

در دنیای امروز با بالا رفتن اطلاعات کاربران، شیوه تبلیغات با گذشته فرق کرده است. اگر مانند گذشته در تبلیغات خود زیادی بزرگنمایی کنید نمی توانید باعث ترغیب کاربر شوید و عمدتا تبلیغاتی که با بزرگنمایی همراه است کاربر اینترنتی را به خرید ترغیب نمی کند. امروزه مخاطب در هنگام خرید محصول و یا خدمات به دنبال محتوای واقعی و بدون بزرگنمایی است. یکی از خصوصیات تولید محتوای رپورتاژ آگهی این است که باید محتوایی که نوشته می شود به دور از هدف تبلیغاتی و اغراق نوشته شود و یک محتوای بی طرافانه برای مخاطب آماده شود. 

به عبارتی در تبلیغات به روش رپورتاژ آگهی باید از اغراق برای معرفی محصولات و یا خدمات پرهیز کرد تا حس باورپذیری و اعتماد خواننده به مطلب جلب شود و در نهایت برند کسب‌وکار را به‌عنوان راه‌حل نهایی مشکل خود بپذیرد. تبلیغات رپورتاژی روشی موثر در بازاریابی است که با ارائه مطالب مفید آموزشی و به دور از تبلیغ مستقیم و بدون بزرگنمایی به معرفی محصول و یا خدمات به بهترین شکل ممکن به کاربر اینترنتی می پردازد. 

اطلاعات درست و صادقانه را به کاربر منتقل کند 

امروزه مردم با حجم زیادی از اطلاعات روبرو هستند. اما خیلی از این مطالب جواب درستی به سوالات آن ها نمی دهد. رپورتاژ آگهی ها باید اطلاعات درست و صادقانه را به کاربر منتقل کند و مزیت های ویژه محصول و یا خدمات را برای رفع سوال های احتمالی بیان نماید. محتوای رپورتاژ خبری سعی می‌کند با دست گذاشتن روی دغدغه خاص مخاطبان ابتدا اعتماد و توجه آن‌ها را جلب کند و بعد با ارائه راهکار به مخاطب در حل مشکلاتش کمک کند.

 مزایای تبلیغات رپورتاژ آگهی 

نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی رایگان و بدون هزینه منتشر می شود

انجام تبلیغات در وب سایت ها و رسانه های صوتی و تصویری موجب هزینه های بسیار زیادی برای صاحبین کسب و کارها می شود. اما انجام تبلیغات رپورتاژ، آن هم به صورت رایگان برای کسب و کارها می تواند بسیار سودمند باشد. اگر رپورتاژ آگهی به درستی و با رعایت اصول و قوانین نوشته شود و در سایت درستی منتشر شود می تواند بازدید کننده های بیشتری نسبت به رسانه های سنتی داشته باشد. رپورتاژ آگهی رایگان علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها باعث اثربخشی در تبلیغات می شود.

با توجه به بازار هدف می توانید رسانه مناسب را انتخاب نمایید

در تبلیغات به صورت رپورتاژ آگهی می توانید با توجه به مشتری هدف خود رسانه مناسب را جهت انتشار رپورتاژ آگهی انتخاب کنید. اگر شما در جریان تبلیغات رپورتاژ آگهی رایگان وب سایت مناسب و مرتبط را انتخاب نمایید می توانید توجه مخاطبان هدف را به خوبی جلب نمایید.

رپورتاژ آگهی رایگان مادام العمر و ماندگار است.

با انتشار تبلیغ رپورتاژ آگهی رایگان در سایت دیج مگ محتوای شما برای همیشه در فضای وب باقی می مانند و کاربر با یک جستجوی ساده برای همیشه به آن دسترسی دارد. در واقع در رپورتاژ آگهی رایگان در سایت دیج مگ صاحبان کسب و کار با ایجاد یک لینک دائمی می توانند برای همیشه در فضای اینترنت حضور داشته باشند و مشتری خود را جذب نماید و از این طریق، رپورتاژ آگهی برای همیشه اثر مطلوب خود را برای جذب کاربر خواهد گذاشت. 

افزایش فروش با رپورتاژ آگهی رایگان

تبلیغات رپورتاژ آگهی رایگان فروش شما را افزایش می دهد؛ زیرا اگر اطلاعات کامل و مفیدی در مورد محصولات و یا خدمات خود ارائه دهید باعث می شود اگر شخصی به آن نیاز داشته باشد به سراغ شما بیاید. در تبلیغات رپورتاژ آگهی اگر محتوای تولید شده به خوبی برای موتورهای جست‌وجو بهینه شده باشد، مخاطب خود را پیدا می کند و در نهایت فروش و سود کسب‌وکارتان افزایش می‌یابد.

آموزش نوشتن رپورتاژ آگهی

اگر می خواهید یک رپورتاژ آگهی رایگان با بالاترین بازدهی در تبلیغات داشته باشید بایستی به چند تکنیک مهم و کاربردی توجه نمایید که ما در ادامه به 12 مورد از مهم ترین نکته ها برای نوشتن یک رپورتاژ آگهی اشاره کرده ایم، بدون شک اگر این 12 تکنیک را در تبلیغات رپورتاژ خود استفاده کنید می توانید شاهد افزایش چشم گیری در بازدهی تبلیغات رپورتاژ آگهی شوید.

 12 تکنیک مهم برای تبلیغات رپورتاژ آگهی:

  •  سعی کنید متن رپورتاژ آگهی تا حد امکان روان و خوانا باشد و از کلمات دشوار استفاده نکنید.
  • متن رپورتاژ آگهی نباید نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند باشد.
  • در رپورتاژ به تمامی جزئیات اشاره نکنید بلکه فقط مهم ترین ویژگی ها را بیان کنید تا کاربران تشویق شوند برای مشاهده باقی موارد به وب سایت تان مراجعه نمایند.
  • سعی کنید متن رپورتاژ آگهی در قالب مصاحبه و یا گزارش باشد تا اینگونه کمتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد.
  • از تیترهای جذاب و کاربرپسند استفاده کنید تا میزان تاثیر گذاری رپورتاژ آگهی را افزایش دهید.
  • در کنار متن های رپورتاژ آگهی سعی کنید از عکس و فیلم های با کیفیت و مرتبط استفاده نمایید.
  • از کلمات کلیدی به صورت مناسب و به جا استفاده کنید.
  • تعداد کلمات متن یک رپورتاژ آگهی حرفه ای و استاندارد باید بین 1000-1500 باشد.
  • برای تبلیغات رپورتاژ آگهی سعی کنید از لینک های فالو استفاده نمایید.
  • برای نوشتن متن رپورتاژ آگهی از کپی کردن متن جدا خودداری کنید
  • تعداد بک لینک ها را در رپورتاژ آگهی در نظر بگیرید و سعی کنید از 3 بک لینک بیشتر نشود.
  • در متن رپورتاژ به ویژه ترین و خاص ترین ویژگی محصول و خدمات اشاره کنید تا موجب کنجکاوی کاربر اینترنتی شود.

 

ثبت رپورتاژ آگهی رایگان در سایت مجله سرگرمی دیج مگ

سایت مجله سرگرمی دیج مگ وب سایتی پر از مطالب خواندنی ، سرگرمی ، سلامت و فناوری اطلاعات است که روزانه بازدید کنندگان زیادی دارد و اگر شما صاحب وب سایتی هستید که قصد بهبود رتبه سایت خود در موتورهای جستجوگر را دارید می توانید به صورت رایگان رپورتاژ آگهی خود را در آن منتشر نمایید و با این کار به صورت رایگان در آن لینک سازی کنید.
 

شرایط درج رپورتاژ آگهی رایگان در سایت دیج مگ:

  • رپورتاژ شما می بایست حداقل دارای 1000 کلمه محتوای انحصاری و غیر تکراری باشد
  • رپورتاژ رایگان می تواند حداکثر شامل 3 لینک به صورت nofollow باشد
  • تصویر رپورتاژ می بایست با کیفیت بالا و حداقل عرض 1200 پیکسل باشد
  • محتوای رپورتاژ می بایست مرتبط با یکی از دسته بندی های فعال موجود در سایت باشد

شما می توانید متن رپورتاژ خود را در قالب فایل ورد از طریق ایمیل support [at] digmag [.] ir ارسال نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت بررسی نمایند و در صورت تایید بر روی سایت منتشر کنند.

در صورت تمایل می‌توانید در قسمت دیدگاه نظرات خود را درباره مزایای رپورتاژ آگهی رایگان در کسب و کار خود با ما به اشتراک بگذارید.